Am gresit datele de facturare. Cum se poate reface factura?
Daca comanda este deja finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Acest lucru poate fi realizat numai in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare trimite-ne noile date pe office@inoxstar.ro.

Am achizitionat un echipament cu Garantia Standard. Cum pot trimite produsul defect in service?
Garantia Standard acopera cheltuielile cu piesele de schimb. Cheltuielile cu manopera si deplasarea cad in sarcina clientului. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale. Pentru programarea unei interventii service va rugam sa ne contactati la tel 0744 340 981 sau e-mail office@inoxstar.ro

Am achizitionat un echipament cu Garantia Full. Cum pot trimite produsul defect in service?
Garantia Full acopera cheltuielile cu piesele de schimb, manopera si deplasarea. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale. Pentru programarea unei interventii service va rugam sa ne contactati la tel 0744 340 981 sau e-mail office@inoxstar.ro

Am primi un produs defect de noi, ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne la 0744 340 981 sau completeaza formularul Sugestii si iti vom oferi solutia potrivita.

Care sunt avantajele comenzilor online?
Comenzile online pot fi plasate la orice ora, 24 din 24, fiind preluate in ordinea trimiterii lor. Rezervarea echipamentelor se face automat la inregistrarea comenzii. Nu trebuie sa faci efortul sa te deplasezi pana la noi. Toate informatiile iti sunt disponibile online.

Nu am primit factura. Cum intru in posesia ei?
Daca nu ai primit factura te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0744 340 981 sau la e-mail office@inoxstar.ro

Nu am primit certificatul de garantie. Cum intru in posesia lui?
Daca nu ai primit certificatul de garantie odata cu produsul te rugam sa ne semnalezi acest lucru la e-mail office@inoxstar.ro

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. Te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0744 340 981

Cum pot sa anulez sau sa modific o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la 0744 340 981

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta im maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea Formularului de Reclamatii si Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?
Daca ai primit un produs deteriorat si ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea Formularului de Reclamatii si Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit certificatul de garantie. Ce pot face?
In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Formularului de Reclamatii si Sesizari.

Va rugam asteptati...

Produsul a fost adaugat in cosul de cumparaturi. Felicitari! Cumperi produsele la cel mai mic pret.
Continua cumparaturile
Finalizeaza comanda

Produsul a fost eliminat cu succes.